niedziela, 16 października 2016

Kubek mola książkowego

Udostępnij ten wpis:

W tej notce chciałam poinformować ,że udało mi się dodać na bloga widget z lubimy czytać. Zamieściłam półki tematycznie. Znacie to uczucie kiedy spodobała wam się książka ale nie ma kontynuacji a chodzi o konkretny klimat i przekopujecie księgarnie, biblioteki i internet żeby znaleźć inną w podobnym stylu? Dlatego właśnie stworzyłam te półki aby łatwiej było znaleźć. Oczywiście każdy ma inne zainteresowania ale może komuś ułatwi to poszukiwania. Później być może dodam inne półki albo będę je zmieniać. No i najważniejsze będziecie na bieżąco widzieć co czytam. Tylko ostrzegam zdarza mi się przeczytać książkę do połowy i odłożyć ją na bardzo długo. Zawsze potem wracam do tych porzuconych książek i wciąż walczę z ich porzucaniem ale jakoś tak się dzieje, że czytam na raty i zmieniam świat w którym chcę przebywać za pomocą książek prawdopodobnie jest to zależne od mojego nastroju i tego co w danym czasie przeżywam.

Nazwa bloga i adres strony pochodzą z mojej ulubionej bajki "Strażnicy Marzeń".

Jack: "- Skąd to wiem? Księżyc mi powiedział, więc jeśli powie coś Tobie, uwierz mu."

wasza Silvestris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia