wtorek, 6 lutego 2018

Debra Doyle, James D. MacDonald - Królewska córka

Udostępnij ten wpis:
Jest to książka, którą zaczęłam czytać kilka lat temu. Jednak po skończeniu tej przygody stwierdzam iż nie ma nic gorszego niż przeciętna książka. Na złą przynajmniej można ponarzekać. Ta jest po prostu letnia. Wszystkie opisy tworzą wrażenie jakby czytało się książkę kucharską kompletny brak stylu. Zdaję sobie sprawę iż jest to książka dla młodzieży i to nie taka jak te dzisiejsze z których wychodzą wielotomowe sagi, które czytają ludzie w każdym wieku ale niestety tej historii brakuje polotu. Nie wiem czy zainteresowałaby 10-cio latka. Historia jest paskudnie poprawna wraz z przygodami, opisami i bohaterami. Brakuje jej iskry. Jest to ostatni tom cyklu Krąg Magii o przygodach czarodzieja Randala i podejrzewam, że najciekawszy sądząc z opisów wcześniejszych tomów. Jedyne co jest na plus to wydanie. Okładka jest urocza i przywodząca na myśl nostalgiczne lata dzieciństwa, kartki i ilustracje też zrobiły swoje aczkolwiek ilustracje mogły by być mniej skontrastowane. Są za ciemne i niewiele na nich widać. Jedno jest pewne jestem zadowolona że moja przygoda z tym czytadełkiem się zakończyła. Okładka nie jest w stanie zrekompensować słabej treści mimo tego, że często się łudzimy iż dla okładki możemy wiele książce wybaczyć. Niestety nie zawsze.

Cieszę się bo ostatnio kończę rozpoczęte dużo wcześniej i porzucone przeze mnie książki. Uważam to za swój mały sukces bo bardzo męczą mnie te nie skończone przygody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia